fredag, maj 21, 2004

Kossor och paj

I natt när jag jobbade, mötte jag ett gäng kossor på vägen. Smitit var vad de hade gjort. Helt sonika struntat i stängslet och begett sig ut på vägen för att utforska nya delar av världen. Och där kom jag och skulle försöka att passera. Det tog tid må jag säga. Så fort jag försökte köra en bit framåt, så sprang kossorna en bit framåt oxkså. Jag tror att jag skrämde dem :) Nåväl, efter en stund så hade jag lyckats passera alla kossorna, och kunde fortsätta dela ut morgontidningen. (ska försöka lägga ut en bild på det)

Edit: Bild på kossorna här

Jag hade precis vaknat (för typ 40 min sedan) när min son kom hem från sin praktik i ett kök på en av stadens restauranger. Den änglen hade med sig två stora paket med rabarberpaj. Jum jum... ska bli så gott med paj. Nu ska jag rusa iväg till affären och köpa vaniljsås.

Inga kommentarer: