fredag, juli 02, 2004

EM och jobbstrul

Det är Portugal och Grekland som kommer att göra upp i finalen i fotbolls-EM. Jag som trodde att det skulle bli Portugal och Tjeckien. Men fel hade jag där. Jag tror att Portugal kommer att ta hem bucklan på söndag.

I natt var en sådan där dag när man inte ska jobba och allt blir tokigt. Det började med att min bil var borta och ingen visste var den var. Men min bror har koll på läget och hade sett den på Fordverkstaden. Jag fick ta en annan bil istället och det funkade igår för tidningsbuntarna var väldigt små. Sedan lossade jag av på fel ställen och fick köra lite fram och tillbaka för att rätta till det. Och så blev jag sen för jag var så trött att jag höll på att somna bakom ratten. Och en stackare blev utan sin Växjbladet Kronobergaren. Jag hoppas verkligen att det inte ska strula lika mycket i natt.

Inga kommentarer: