tisdag, juli 20, 2004

Wish

Wish Home Page

Wish is the first Ultra Massive Multiplayer Online Role Playing Game (UMMORPG™). "Ultra" means that Wish supports more than 10,000 simultaneous players in a single, seamless world, without any zones or "shards".
Jag har anmält mig som betatestare för detta spel. Hoppas att jag kommer att få testa det. Jag vill vara en drake... ha ha. Men jag fattar inte hur de kan ha så många spelare på en och samma gång, utan olika servrar. Men funkar det är det ju toppen, alla spelar på samma ställe. Kommer jag ifråga som betatestare, så startar det i höst någongång. Själva spelet kommer inte att vara klart förren nästa år. Det tråkiga är att det inte kommer att vara billigt att spela detta spel. De säger på sin hemsida att de kommer att satsa på kvalitet, och det är ju i och för sig bra.

Inga kommentarer: