fredag, september 10, 2004

Händigt program

Detta programmet fick jag när jag köpte PC för alla sist. Testade det och det var väldigt smidigt att uppdatera min hemsidan med det. Lade till en sida med ordspråk, och det bara rasslade till så var sidan uppdaterad. Inget krabb med ftp-program längre. Attans smidigt. Nu kanske jag arbetar mer med min hemsida, om jag bara kommer på något mera att ha där. Nu har jag den bara för att jag vill ha en hemsida, inte för att jag har någe att säga med den eller så. Jo, jag vet, jag är nog lite knäpp... ha ha ha

Uppdatering platespotting: Attans svårt att hitta 013. *letar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg att du hade punkt TK-domän. Det är gratis va?
Johnny stationsvakt

Annika sa...

Jo... den är gratis, men hade jag råd hade jag nog skaffat en .nu eller .se domän.