söndag, september 26, 2004

Nattsmällar.

Jo så har det hänt igen... jag körde av vägen. Se bilderna nedanför. Det var ingen bra natt alls. Först började det med att tryckeriet strulade så tidningarna blev en timme försenade. Sedan kom jag för långt ut på vänstersidan i en kurva och körde på en sten. Fan vad det small till. Och bilen förlorade styrförmågan och gav sig av in i terrängen, och stannade där. Ja... det var ju bara att vänta på att bärgaren skulle komma med en ny bil till mig, så jag kunde fortsätta dela ut tidningar.

Ungefär 20 minuter efter att jag fått den nya bilen höll jag på att bli påkörd. Det var en snubbe som skar en kurva och var på mitt körfält. Tur att vi hann bromsa båda två. Han stod på tvären framför mig, när han stannade. Huvaligen... hade inte varit roligt att behöva ringa bärgare två gånger samma natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du!!! Vikken tur att du klarar dej alla gånger du hittar på sånna här saker..*Ler å nickar* Nu får du ta å lugna ner dej lite..*H....

Annika sa...

Jo, jag borde kanske göra det... ha ha ha.