onsdag, september 22, 2004

UO Samurai Empire

Just nu håller jag på att ladda ner en betatest. Det är mitt absoluta favoritspel Ultima Online som kommer ut med en ny expansion. Samurai Empire. Jag kan nu bli en samurai eller ninja, och det kommer ett nytt land och nya monster. Åhh... vad roligt det ska bli med lite nya grejor. Det ska visst komma flera byggdelar att använda när man bygger sitt hus. Jag tycker att Ultima Online är så kul för det finns så mycket att göra där. Allt går inte ut på att döda monster. Man kan fiska och gräva efter skatter oxå. Man kan vara smed, skräddare, snickare, alchemist, djurtämjare, tjuv, paladin, necromantiker och en massa annat. Ja, egentligen finns inga gränser för vad du kan göra i spelet. Och du spelar med andra människor, så det är som att gå ut på äventyr med kompisar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där låter ungefär som RuneScape, som min son brukar sitta med. Eller som jag tror att det är iallafall...

Annika sa...

Kan vara så, kunde inte se sidan om runescape. Min browser stängs ner när jag försöker titta på den sidan.