fredag, maj 12, 2006

Annika är

Jag har sett att andra söker på sitt namn är och sedan får upp lite roliga grejor. Jag gjorde det också och detta är de första 10 sakerna som kom upp.

1. Annika är i dag en industri, ett varumärke som ska vårdas och kapitaliseras

- För min egen del är det okey... bara jag får kapitalet så... mucho money för mig.

2. Kvinnan bakom filmen heter Annika Ernst och är född i Vickleby

- Nä... jag är inte född i Vickleby

3.
Annika är mäktigast i Sverige

- Skitbra... då börjar jag bestämma nu då... peace

4.
Annika är en kvinna som har gått igenom det värsta men också har kommit att förstå livets värden och de gåvor livet gett

- Det värsta vet jag inte om jag gått igenom ännu, men möe har det vatt genom litvets gång. Och ja jag uppskattar livet och dess gåvor.


5.
Annika är titelförsvarare

- Jahaja... kanske det. Ska bara komma på en rolig titel jag vill ha och som jag verkligen kan försvara också...

6. Annika är nya Ebba

- Känner mig inte som en Ebba, så det stämmer inte.

7.
Annika Lindgren är diplomerad EFB terapeut och utbildningsansvarig för den 2-åriga Friskvårdsutbildningen EFB-metoden, sedan Nenne Holms bortgång

- Stämmer inte.

8. Annika är otroligt barnkär

- Hmm inte direkt barnkär så jag gillar alla barn. Det finns ju djävliga ungar också. Men de flesta barn är söta och rara.

9.
Annika Bengtzon (Helena Bergström) är den första journalisten på plats.

- Nope jag är inte den första journalisten på plats, men det skulle vara kul att vara journalist.

10.
Annika är sist anställd och femton år yngre än sina kollegor.

- yea yea... jag är oanställd, och om jag då är 15 år yngre än mina kollegor, alla andra oanställda så why not. Ungdom har jag inget emot att vara.


Inga kommentarer: