fredag, maj 19, 2006

En Annika behöver....

En ny google-sök-lek. Man skriver in sitt namn och behöver i googles sökfält. ( "annika behöver" ) så där alltså. Eller needs om man nu vill söka på engelska. Så här blev de första resultaten jag fick upp.

1. Annika behöver återkomma.

Oki doki... jag återkommer....

2.
Annika behöver till att börja med ett tidsbestämt straff innan överflyttning kan bli aktuellt.

Straff??? vad har jag nu gjort då...

3.
Annika behöver inte aaaalls känna sig skyldig ;-)

Vad bra då.

4.
Annika behöver gå ut!

Nä det behöver jag inte alls. Det regnar ute ju.

5.
Annika behöver stöd av läraren för att reda ut hur hon skall ta sig an uppgiften.

Hmm, går och letar upp en lärare först.

6.
Annika behöver en Janica Kostelic.

Hon är visst en skidåkare. Undras vad jag behöver en sådan till?




Inga kommentarer: