onsdag, oktober 03, 2007

Scrapp kalender

Jag har velat ha en sådan här kalender sen jag såg den, men attans vad dyr den är. Så jag beslöt mig för att göra en själv. Och det var ju inte så svårt pus att jag får den exakt som JAG vill ha den. Jag började med en A5 pärm och gjorde egna sidor.

Sedan hittade jag denna sidan, DIY-planner Där kan man skriva ut olika anteckningssidor, adressblad, reseplaner, to do listor, inköpslistor och allt möjligt. Jag köppte en bunt med pastellfärgat skrivapapper, 5 olika färger och skrev ut lite på det. Himla fint blir det faktiskt. Jag ska ta ett kort sen när jag börjar bli nöjd med utseendet på den.

Nu är jag ju lite lustig av mig, så jag vill döpa min kalender till någe roligt, men kommer inte på det. Du får gärna komma med något roligt och lustigt namnförslag till min scrapkalender.

Inga kommentarer: