torsdag, januari 17, 2008

Mitt kontor

Jag har börjat arbetsträna.Tre dagar i veckan går jag till mitt kontor. Det är en fantastisk känsla att kunna arbeta lite igen. Jag får ta det helt i min egen takt, öka på timmarna när jag vill och öka antalet dagar när jag vill. Vilken underbar arbetsträningsplats jag har hamnat på. Som det ser ut nu så får jag ha denna plats i ca ett år.

Till och med ett eget kontorsrum har jag fått, även om det är två arbetsplatser i rummet. När det är bestämt till 100 % att jag får vara där ett år ska jag personligisera rummet lite. Med scrappade saker naturligtvis. En pennburk, en kalender, en fotoram, kanske till och med ett scrappat omslag för post-it lappar. Scrapbooking är inte något man gör, det är något man ÄR.


Ha en bra dag
Annika

3 kommentarer:

Anonym sa...

jättefint kontor såå kul för dig.. lite upp piffning behövs kanske...
här får du en utmårkelse av mig.. tita in i min blogg.....
hälsnignar syster yster

IngelaO/Twister sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3103792053763887349
glömde skicka länken men här finns din utmärkelse
kram från syrran "you make my day"