lördag, februari 02, 2008

Strömavbrott och Expedit

Min kära M och jag satt i lugnan ro och tittade på TV i går kväll. Då gick strömmen. Men det blev mysigt det med. Stearinljus ger en så mysig stämning. Vi spelade en omgång Yatzy. Jag förlorade, surt.

Vi har varit och fyndat på IKEA också. En Expedithylla i bok. Den kostade bara 287 kr för den ska utgå ur sortimentet. Ja inte hyllan utan modellen i bok. Men för oss gör det ingenting eftersom garderoben den står jämte också är i bok. Det flyter ihop så bra då. Nu ska jag bara fylla den med scrappgrejor, och det går snabbt. Den räcker inte till, ha ha ha... Funderar på att flytta ur sängen ur sovrummet och göra om det till ett scrapprum. Funderar, vi kan nog ha sängen på altanen. Tror inte det nej. Jag får väl scrappa upp grejorna jag har.

Trevlig helg på er
Annika

Inga kommentarer: