tisdag, maj 13, 2008

Lite nytt från kortmakarhörnan.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här, men här kommer lite kort jag har gjort. Jag ska försöka uppdatera lite oftare här. Har men en blogg ska man använda den.


Min systerson
har fyllt år. Då knåpade jag ihop detta kort. Jag vet inte varför det är så svårt att göra lite "manligare" kort. Det är ju mycket lättare att göra gulliga kort. Men jag är nöjd med detta i alla fall.




Ett kort
till min kära syster som har fyllt år. Och då passade jag på att göra utmaningen ett kort utan stämplar till Kort i fokus. Min svärmor fick se kortet och föll genast för hjärtanen. "Åhh såna vill jag på mitt kort" sa hon. Hi hi, hon är för söt svärmor. Det får nog bli massor med hjärtan på ett morsdagkort till henne.




Detta kort
är ett Card Jacked kort. Man får se ett kort så ska man inspireras av det. Det var blommorna och upplägget på kortet jag blev inspirerad av. Mitten på blommorna fyllde jag med glitterlim, så det skulle glittra ordentligt. Det är också till en utmaning på Kort i fokus.




Ett kort efter en skiss på Kort i fokus. En väldigt enkel men mycket användbar skiss.


Ha en bra dag

Annika Pannika

Inga kommentarer: