lördag, juni 05, 2004

Ockuperad zon

I torsdags flyttade min äldste son S hem igen. Mitt vardagsrum är numera en ockuperad zon. Han är fortfarande så pass ung att alla hans tillhörigheter ryms i några kassar, som numera står uppradade i mitt vardagsrum. Men han är nöjd. Datorn, synten och några kassar med kläder så klarar han sig alltid.

Fast det är ju lite bökigt i bland. Han sover på en madrass i vardagsrummet. Och i morse när jag kom hem, så sov inte bara han där utan också hans flickvän. Lite knepigt att smyga runt i sitt eget hem. Jag har ju bara träffat henne en gång tidigare.

På tal om min son. I dag sa han att deras band High Jumping Jack ligger på en topplista i japan. Typ 20 plats av 25. De tog sig visst direkt in på 20 plats :) Är du riktigt språkbegåvad kan du läsa om hans band här. Jag vet inte vad som skrivs på denna sida, men det ser fint ut tycker jag.

Inga kommentarer: