tisdag, juli 13, 2004

Nu är jag sjuk :(

Det började i går kväll. Skakningar först, när febern steg. Jag skakade så mycket att jag trodde jag skulle trilla ur sängen. Efter två timmar ungefär kom de där feberrysningarna. Ni vet... man rör på ett finger så ryser det i hela kroppen. Och oj vad jag frös. Under natten sov jag lite oroligt... det var varmt och kallt om vartannat. Och det var asgrymt jobbigt att ta sig till toaletten.

I dag har jag oxå sovit mycket från och till. Men febern sitter i. I bland fryser jag och efter en stund svettas jag. Det är inge kul alls. Men nu på kvällen är jag väl ganska pigg. Jag orkar vara uppe nästan en timme i sträck innan jag behöver gå och vila.

Jag ska stanna hemma från jobbet i morgon oxå, men sedan borde jag vara pigg nog att gå och jobba igen.

Inga kommentarer: