fredag, januari 25, 2008

Kortrace

Nu klumpar de ihop sig, de som år ska fylla eller har fyllt. Då är det ju bara att sätta sig ner och göra lite grattiskort.

Första kortet är till svärfar som fyller år. Han var skolvaktmästare tidigare så då passade ju denna söta hÄngelstämpel.


Min svägerskas make fyller ju år också. Och han gillar ju fotboll, så då bidde det så här. Funderar på att skriva dit "finlirare" också. Vi får se hur det blir.

Och så min svägerskas kort. Hon är jämt glad tycker jag, så då bidde det så här.

Och sist men inte minst deras dotter. Hon blir tonåring, och i henne bor det en liten scrappare. Hon gillar att scrappa när hon är här och hälsar på.
Ja, det här är vad jag har gjort de två senaste dagarna. Men nu ska jag gå och äta köttgryta, dricka vin och titta på På spåret.

Trevlig helg från ett blåsigt Helsingborg

1 kommentar:

IngelaO/Twister sa...

vilka otroliga kort du har gjort...dom är ju jättefina allihopa

PS.hmm blir lite nyfiken på vad du nu har hittat på LOL

syster är yster.....hehehe