söndag, augusti 31, 2008

Hoppla i hallonbaljan

Jag var på invigningen av Landstokens riktiga affär. En sådan man kan gå in i och klämma och känna på pryttlarna. Jag och syrran var där tre kvart innan de skulle öppna för vi ville vara först, men vi blev inte först in. Vi var nummer fyra och fem in i affären.

Som öppningserbjudande hade hon en QK-tång för 229 kr. Men shit vad billigt alltså. Jag köppte en lila med 11 olika dies till. Jag har alltid velat ha den lila tången och nu har jag den. Och så fick jag den för ett fantasipris nästan. Så nu åker min svarta in i ett förråd och får agera reserv om den lila går sönder.

Inte nog med det, jag köppte mig en Bind it all också. Det hade jag bestämt innan. Så hoppla i hallonbaljan vad dyrt det blev där. Men nu har jag fina leksaker att leka med.

De första hundra kunderna fick en lott också. Jag var första betalande kunden i butiken, och jag fick lottnr 1. Roligt. Jag vann lite punchinella, blommor, och rubbons också.

Annika Pannika

Inga kommentarer: