måndag, oktober 08, 2007

Scrappträff

Jag var på scrappträff i helgen. Det var hur kul som helst alltså. Mellan 40 och 50 scrapptokiga tjejer i en lokal, tre shoppar och en alldeles suverän Anne som höll i det. Tävlingar var det också både på lördagen och söndagen.

På lördagen var det bl a en kortskiss-tävling. Och döm om min förvåning när jag vann första pris i den. Jag blev helt chockad för alla andra hade gjort kanonfina kort. Kortet kommer att visas här i bloggen en annan dag, för det var till min dotter och hon brukar läsa här i bland. Priset var massor av Angie-B stämplar som Inkywings släppte i lördags.

På söndagen var det också tävlingar. En kortskiss och en LO-skiss. Jag blev lika förvånad den här gången när jag tog hem andra pris i LO-tävlingen. Alla andra var så duktiga så jag trodde inte att jag hade en chans. Här kommer en bild på min LO. Priset var en ursöt korg med massor av smått och gott från weralena.se



Det här är en LO gjord efter en skiss under lördagen.





Här är ett kort till söndagens kortskisstävling.








Och sist ett farsdagskort med en stämpel jag lånade av Annika från Apidae Sykompaniet



Inga kommentarer: